Ücretsiz Online Eğitim Siteniz..İçeriklerimiz Yeni Müfredata Uygundur.
Anasayfa » 8.Sınıf Matematik Testleri

8.SINIF MATEMATİK TESTLERİ

8.sınıf matematik-testleri

8.Sınıf matematik testleri ile öğrenmiş olduğunuz matematik konularındaki başarı yüzdenizi ölçebilirsiniz. Testleri çözdükten sonra testi bitir butonuna tıkladığınızda; doğru, yanlış soru sayınızı, başarı yüzdenizi öğrenebilirsiniz. Yanlış veya boş sorunuz varsa, bu soruların hangi sorular olduğunu ve doğru cevabını görebilirsiniz.

Matematik testleri basit, orta ve zor soru seviyelerinden oluşmuştur. Her seviye için ayrı test hazırlanmıştır. Cevaplı Testler 10 - 15 soru, Çözümlü Testler ise 15, 20 veya 30 soru içermektedir.

8.Sınıf matematik testleri sonrasında başarı yüzdenizin düşük olduğu konularla ilgili konu anlatımı sayfamızı ziyaret ediniz. Böylece konuyu tekrar gözden geçirerek eksikliklerinizi kapatabilirsiniz. Çözümlü test soruları ise konuyu daha iyi pekiştirmenizde yardımcı olacaktır.

Test Türü TEST ADI Toplam Soru Sayısı Test Sayısı
Cevaplı Test Yansıyan Dönen Ötelenen Şekiller Test Çöz 30 2
Cevaplı Test OLASILIK Testi Çöz 30 2
Çözümlü Test Olasılık Soruları ve Çözümleri 30 1
Cevaplı Test Üslü Sayılar Testi 30 2
Çözümlü Test Üslü Sayılar Çözümlü Test Soruları 15 1
Cevaplı Test Kareköklü Sayılar Testi 30 2
Çözümlü Test Kareköklü Sayılar Çözümlü Test Soruları 20 1
Cevaplı Test Histogram Testi 15 1
Çözümlü Test Pisagor Bağıntısı Çözümlü Sorular 11 1
Cevaplı Test Özdeşlikler Test 10 1
Çözümlü Test Özdeşlikler Çözümlü Sorular 10 1
Çözümlü Test Çarpanlara Ayırma Çözümlü Sorular 15 1
Cevaplı Test Aritmetik ve Geometrik Diziler Test 10 1
Cevaplı Test Trigonometri Test Çöz 15 1
       
       
Diğer Testler yakında eklenecek ve Soru Sayısı zamanla artacaktır..
      



Yorum sistemi geçici bir süre devre dışı bırakılmıştır..

8.Sınıf Matematik Testleri için yapılan yorumlar

gülbahar bu siteyi çok beğeniyorum.ne zaman sınavım olsam buradan çalışıyorum =)

meryem çok güzel işime çok yaradı saolun ;)

şehribn Off süper kolay yaa keşke matematik teog sorularını siz yapsanız işimiz kolay olurdu!!!

FATİME CÖMERT Kardeş ben matematiği anlamazdım ama bilmiyorum arkadaşlarla iyi oluyor onlarda anlatınca

zeynep beren çok güzel ellerinize sağlık

sarı kız yaa çok güzel bana yararı dokundu denemenizde FAYDA VAR

matematik çok güzel oldu testlerim bitmşti

soma bence harika olmuş ama biraz kolay ama yinede emeği geçen herkese teşekkür ederim saolun varolun :)

matematik hep bunun gibi olsun abi

almina bu siteyi beğenmedim sorular kolay geldi daha zor olmalı çok kolay be

vedat sorular çok güzel ve anlayışlı

Doğa ayla Balkan Eh işte yani biraz zordu demesek yalan olur

ben soruların aynısı SBS de çıktı yaa önceden baksaydım keşke

halim çok güzel bir site tekrar için süper

Şampuan Güzel matematiğiniz var çok beğendim

nisa kusura bakmayın da ben hiç beğenmedim

aleyna sorular cok harika olmuş. teşekkürler

bayram gençdal abi mükemmel çok beğendim

adsız ne yaptınız ya çok zordu

hakan abi lütfen tam sayıları da koyun çok lazım...

taylan dede abı fazla zor değil biraz daha zor yapın

NİSANUR gerçekten kolay ve anlaşılır sorularınız var!

ece nurr bu sorular çok anlaşılır ve eğlenceli teogta böyle olsa matematiği full çekerim...

nizamettin çok işime yaradı.Ama diğer konuları da koyun

emir günday teog (liseye geçiş sınavı) burdan çalışıyorum yakın zamanda trigonometriyi falanda eklerseniz çok iyi olur

İsmim Aysu Merhabalar ben Aysu Özcan. 8. Sınıfım matematiğe kafam basmıyordu. Artık saksı çalışıyor. Sizin sayenizde çok teşekkürler.

jafari muhteşem bir siteniz var benin için çokkkk yeterli oldu Allah razı olsun

HAKAN ABİ SAOLUN TEŞEKKÜR EDİYORUM ÇOK GÜZEL BİR SİTE ÇOK İŞİME YARADI :)

Yunus KRAL Mükkemmel bir site cok güzel

Aleyna Mükemmel bir site sınavıma sizin sayenizde hazırlandım teşekkür ederim :)

NURAY BAZILARINDA ZORLANDIM AMA GÜZELDİ

zeynep sarı beşiktaşlı yubby süperdi SINAV YARIN VE BEN BURDAN ÇALIŞTIM

nisa çok güzel. her şeyiyle mükemmel olmuş. teşekkür ederim. inşallah yarınki sınavımda faydasını görürüm.. elinize emeğinize sağlık :)

gözde çok kolaydı ful yaptım

esma polat sitenizi cok beğendim ama sorular cok yetersiz

adem çok güzel sorular :)

Ertan Bence Çok İyi Bir Çalışma Yapılmış Siteye Çok Beğendim Çok Teşekkür Ediyorum Böle Bir Site Yarattığınız İçin :)

Yusuf Şey yeni konular ne zaman gelecek trigonometri, denklemler felan bir an önce gelsin lütfen çünkü sbs yaklaşıyor

ceyda site güzel ama soru sayısı biraz az

aslı sorular çok güzel hazırlayanın eline sağlık iyi ki hazırlamış bu siteye bayıldım bana çok yardımcı oldu!!

oğuzh@n güzel hoş ama soru az

deryam hepsi güzel elinize emeğinize sağlık ama kareköklü sayıların çözümleri nerede yoksa varda ben mi göremedim acabaADMİN : Soruların altındaki ÇÖZÜM yazan yere tıklarsanız sorunun çözümü küçük bir pencere de görüntülenecektir.

Deniz Standart sapma ile ilgili 50 tane soru çözümlü olursa çok iyi olur ben aradım bulmakta zorluk çektim siz buraya koyarsanız bayağı kisi faydalanacak bende dahil :D emeğinize sağlık . ama standart sapmada olaydı eydi :D

emir can histogram ve gerçek sayıları eklerseniz iyi

Sevde güzel site ama konuları videoyla anlatsaydı daha iyi olabilirdi ama yine de güzel :)

emine üçgenlerde olsaydı tam olacaktı

zeynep sude ben Kıbrıstan katılıyorum Türkiyenin sistemini bilmiyorum ama tamda işlediğimiz konular çok saolun sınav haftasına 1 gün kala yardımcı olduğun saolun

iremsu bence de çok güzeldi eğlenceli

Furkan çok güzel arkadaşlar tavsiye ederim :D

naz ayy çok güzel bana tavsiye ettiğiniz için teşekkürler arkadaşlar

Fatma bayraktar SINAVA SON 2 GÜN KALA HATTA 1 GÜN KALA HALA ÇALIŞIYORUZ. ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN. BAŞARILAR DİLERİM....

erazorgs çok güzel site hiç 1 yanlışım bile yok yuyppi :)

berkay sarı çok kolay ve bazı testlerde yanılmaca olsa da hepsi çok kolaydı ve ben hepsini doğru yaptım çok kolaydı çok güzeldi

metehan doğan litre sorusu bulamadım ama ondan başka her şeyi buldum

Furkan çok kolay hepsini 1 - 2 dk. çözdüm.

can berk aynen çok güzeldi çok rahatlıkla çözdüm

gizemli peri harika ben bu konuyu sevdim

adsız sorular şıklı değilde çözümlü olsaydı daha iyi olurdu

sena mutluer güzel ama bazen hep aynı sorular çıkıyor sorular aynı değil farklı olsa eğlenceli olur ama sorular farklı değil o yüzden çok güzel diyemiyorum biraz güzel diyorum

cem inşallah sınavda yüksek alırım ortalamamı düşürmem lazım . :D 3):

ayşegül çok güzel test

esra ayhan harika bir site sağolun...

dilan güner gerçekten çok güzeldi soruları rahatlıkla çözdüm

Berfin Yapıcı benim matematiğim zaten iyi bu testlerle de matematiğimi geliştiriyorum

gizem acar çok güzel matematikten 5 aldım teşekkürler

zehra nur çok kolaydı fakat çok yanlışım çıktı

lale bence güzel ben beğendim herkese tavsiye ederim :)

UYUYAN GÜZEL BENCE DE ÇOK KOLAYDI

zehra nur çok kolaydı ama yinede bir yanlışım çıktı yinede bu siteye teşekkür

başak irem altun testler çok basit ve çok eğlenceli